یلدا

 

 

 

 

 

شب یلدا پای کرسی 

صحبت از آمدن و رفتن بود 

مادرم گفت که عمر 

همچو دریاست ولی 

می ترسم خشک شود 

کوزه ات را پر کن  

(سهراب سپهری)

نظرات 6 + ارسال نظر
جرجیس سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:45

کسانی که روح ناامید دارند مقصرترین مردم هستند

نایاب ترین چیزها در دنیا ...دوست صمیمی است

مهم نیست چند بهار در کنار هم زندگی کنیم، باور کنید مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه فرصت داشتیم تا خوب نگاه کنیم و همه ناگفته های مهرآمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم ، ای کاش با خاطره ها زندگی نمی کردیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:52

کاش میشد که در این قرن عجیب همه بودند به خوش بویی سیب
سیب یعنی که تو زیبا هستی تو رباینده دلها هستی
سیب یعنی اثر بوسه ای ناز روی لبهای ترک دار نیاز
سیب یک واژه تو خالی نیست پر عطر است گل قالی نیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:52

سنگینی باری که خدا بر دوش ما میگذارد انقدر زیاد نیست که کمرمان را خرد کند
انقدر است که ما را برای دعا به زانو دراورد

جرجیس سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:55

تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم

جرجیس سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:59

صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم و می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی و من می شنوم می شنوم هیاهوی زمانه را که تو را از پریدن و پرکشیدن باز می دارد آه ، ای شکوه بی پایان ای طنین شور انگیر من می شنوم به آسمان بگو که من می شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و می شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته

جرجیس سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 11:02

الو ، سلام منزل خداست؟

این منم مزاحمی که آشناست

هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است

ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

به ما که میرسد ؛

چرا حساب بنده‌ هایتان جداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد